Розв`яжіть письмово №499, №500, а також два номери на вибір на с.71:
Українська мова
Тема: Спостереження за роллю прикметників у мовленні.(с.134-136)
Виконайте письмово вправи №2, №3 на с. 135:
Українське читання
Тема: М. Магера "Он як буває" Навчальне аудіювання.
ОН ЯК БУВАЄ (Микола Магера)
Андрійко дуже зрадів, коли над вікном, що виходило на балкон, ластівки облюбували собі куточок під домівку. Він не раз спостерігав, як пташки у дзьобах звідкілясь носили болото, соломинки і, немов справжні муляри, будували собі овальне гніздечко.
Щоранку хлопчик прокидався від голосного ластів’ячого щебету. Вибігав на балкон і радісно вітався:
— Доброго ранку, ластівочки!
І пташки ніби розуміли його мову, бо ще голосніше співали.
Одного разу, коли мама господарювала на кухні, а батько пішов до магазину, Андрійко вийшов на балкон. Здивувався, що вже не чути пташок. Потім пригадав, як кілька днів тому тато казав, що скоро в гнізді будуть маленькі ластів’ята. Почав допитуватися в нього, чи можна буде їх побачити, і тато запевнив, що пташенята самі виглядатимуть з гнізда. Тепер же треба менше бувати на балконі, щоб не лякати Їхніх батьків.
«А що, коли я зазирну у гніздо? Це ж зовсім невисоко. І якраз птахів немає, мабуть, полетіли кудись. Що там у гнізді? Може, вивелися маленькі ластів’ята?» — подумав Андрійко.
Він швиденько виніс стілець, став на нього і рукою торкнувся гнізда. Аж раптом звідти з відчайдушним криком вилетіла ластівка. Хлопчик з переляку ледве не впав зі стільця. Десь узялася ще одна птаха — і закричали, затужили вони на весь білий світ. Андрійкові злізти б зі стільця, піти геть, однак цікавість перемогла, як це часто з ним бувало. Він став навшпиньки, дотягнувся до гнізда і хотів засунути в отвір пальці. Та ластів’яча хатина раптом відірвалася від стіни і впала.
Хлопчик кинувся до понівеченого гнізда і злякано закричав:
— Ой мамочко, таточку, рятуйте-е-е!
На крик прибігла з кухні мама, з’явився задиханий тато. Обоє осудливо дивилися на Андрійка, а той плакав гіркими сльозами над побитими пташиними яєчками.
Хто розповів хлопчикові , що незабаром з'являться маленькі ластів'ята?
варіанти відповідей
мама
тато
Запитання 7
Чому Андрійко хотів зазирнути у гніздечко?
варіанти відповідей
з цікавості
за вказівкою тата
Запитання 8
Що сталося з хатинкою ластівки?
варіанти відповідей
впала
відірвалася від стіни і впала
Запитання 9
Як дивилися батьки на Андрійка?
варіанти відповідей
ласкаво
осудливо
Запитання 10
Що робив хлопчик над побитими яєчками?
варіанти відповідей
плакав
сміявся
Запитання 11
Як ви думаєте чому ніхто не втішав Андрійка?
варіанти відповідей
щоб він ще плакав
щоб він усвідомив свій вчинок
Запитання 12
Чого навчає оповідання?
варіанти відповідей
руйнувати пташині гнізда
не можна чіпати пташині гнізда
11 квітня, понеділок.
Математика
Тема: Множення трицифрового числа на одноцифрове.Залежність результатів множення від зміни одного з компонентів дії.
Виконай усно№486, письмово за зразком - №487:
Виконай усно - №488,№490;
письмово - №489,492,№493:
Українська мова
Тема: Спостереження за роллю прикметників у мовленні.(с.134-136)
Ознайомтесь з матеріалом за темою, вивчіть правило:
Виконайте письмово вправу№4 на с.136 , скористайтесь правилом:
ЯДС
Тема: Коли гриби й бактерії приносять користь, а коли - шкоду?(с.116-117)
Опрацюй матеріал за підручником, дай відповіді на запитання:
8 квітня, п`ятниця.
Математика
Тема: Множення трицифрового числа на одноцифрове.
Опрацюйте с.67, №474 - 479:
Вивчіть правило, розгляньте зразок ;
письмово розв`яжіть 3-4 номери.
ЯДС
Тема: Де на Землі є мікроорганізми?
Перегляньте відео:
Опрацюйте матеріал за підручником:
Українське читання
Тема: Щаслива людина та, яка дарує щастя іншим людям.
А. Григорук." Гра в шашки"(с.131-133
Прочитайте, дайте відповіді на запитання:
7 квітня , четвер.
Українська мова
Тема: Навчаюся розпізнавати форми прикметника за іменником, з яким він зв`язаний, питанням, закінченням.
Українське читання
Тема: Читаю оповідання про дітей. Творчість А. Григорука."Льодохід"(с.129-131).
6 квітня , середа.
Математика
Тема:Математичні вирази: числові і буквені. Обчислення значень числових виразів. Порядок дій.
Виконайте письмово №455, №459, інші номери - усно на с.64:
Опрацюйте с. 65, виконайте на вибір два-три номери письмово:
Українське читання
Тема: Позакласне читання. В. Сухомлинський "Бабуся і Петрик."
Прочитайте текст:
Теплого весняного дня бабуся Марія повела свого внука до лісу.
Петрик був ледаченький хлопчик. Бабуся дала йому нести вузлик із їжею та водою. А Петрикові вузлик здався дуже важким. Бабуся взяла його й понесла сама, а Петрикові дала тільки пляшку з водою.
Прийшли ось до лісу, сіли відпочити. Аж бачать, до куща прилетіла маленька пташка. У дзьобику вона принесла волосинку. Петрик тихенько підвівся й заглядає в кущ. А там – велике волосяне гніздо.
Пташка живо кудись літала, швидко верталася до гнізда. І щоразу приносила по волосинці.
Петрик дивувався, аж перехоплювало йому дух.
– Бабусю, – пошепки питає він, – невже вона ото по волосинці носила й збудувала таке велике гніздо?
– Атож, по волосинці, – каже бабуся. – Така ото працьовита пташка.
Петрик задумався. А згодом мовить:
– Бабусю, давайте я далі вузлик нестиму…
Усно перекажіть текст за планом:
1. Прогулянка до лісу.
2. Спостереження за пташкою.
3. Який висновок зробив хлопчик.
ЯДС
Тема: Тиждень №27. Гриби та бактерії.
У чому загадковість світу грибів?
Опрацюте матеріал за с.114-115:
5 квітня , вівторок.
Математика
Тема: Перевірямо набуті компетентності.Д./Р.
Діагностична робота №6 , Варіант - 1, на с.22(у зошитах для Діагностичних робіт.)
❤❤Любі мої учні!❤❤
Якщо у вас не виконані попередні п`ять діагностичних робіт, їх потрібно виконати обовязково!
Не забудьте надсилати на Вайбер мені фото виконаних робіт по всім предметам!
Українська мова
Тема: Навчаюся визначати рід і число прикметників з іменником. (с 131)
Вивчіть правило, виконайте вправи №4, №5:
Українське читання
Тема: Наші проєкти.Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом: "Поезія - це чарівна сила, що музикою серце надихає."
Виконайте завдання:
4 квітня , понеділок.
Математика
Тема:Ділення круглого числа на кругле число. Математичні задачі та дослідження.
Уважно розгляньте якдуже просто можна ділити кругле число на кругле:
Виконайте письмово три будь-які номери (на вибір) - с.59.
Інші - опрацюйте усно на цій сторінці.
Українська мова
Тема: Змінювання прикметників за родами. Навчаюся змінювати прикметники за родами.
Перегляньте уважно відеоурок і виконайте усно і письмово запропоновані завдання:
Ознайомтесь із матеріалом у підручнику на с. 130, запам`ятайте правило , усно виконайте вправи№1, №2.
Тема: Бережливість краще за прибуток. Г.Джемула " Як Андрійко вчився заощаджувати".(с.127-128)
Словникова робота:
Прочитай виразно:
Продовження:
ЯДС
Тема:Д/Р. №6: "Людина і жива природа. Тварини." В-1,на с.23-24 у зошитах для діагностичних робіт.
❤ Любі учні!❤
Не забувайте надсилати мені на Вайбер фото виконаних робіт! ❤
31 березня,четвер.
Українська мова
Тема: Узгодження прикметника з іменником у різних формах. Навчаюся узгоджувати прикметники з іменниками.(с.128-129)
Письмово виконайте вправу№1,с.128 - за зразком, позначте закінчення прикметників:
Усно виконайте вправу№2 на с.128-129:
Письмово - впр.№3 на с.129 - за зразком, позначте закінчення прикметників:
Українське читання
Тема: У людини є все, щоб здійснити свою мрію. А. Костецький " Як захочеш - буде все!"
Перегляньте уважно відеоурок і виконайте всі запропоновані вчителем завдання:
30 березня,середа.
Математика
Тема:Ділення круглого числа на одноцифрове число.
Уважно перегляньте відеоурок та виконайте запропоновані завдання:
Приклади запишіть всі, що запропоновані вчителем у відео.
Задачу запишіть одним способом на ваш вибір.
Українська мова
Тема: Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками.
Виконайте письмово такі завдання:
ЯДС
Тема: Яке значення в житті природи мають тварини?
Перегляньте відеоурок:
Поміркуй!
-Чому життя тв наших предків залежало від тварин?
-Чи буде залежати від тварин життя людства у майбутньому?
-У чому виявляється негативна роль тварин? Поясни.
29 березня, вівторок.
Математика
Тема:Ділення двоцифрового числа на одноцифрове.
Виконайте письмово №362, №363:
Прочитай і ЗАПАМ`ЯТАЙ!
Виконайте за зразком № 366 і рівняння під № 372 на с.53:
Українська мова
Тема: Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками.(с.127)
Повторіть правило:
Виконайте вправу №5 на с. 127- письмово:
Українське читання
Тема: Позакласне читання.
Прочитайте оповідання Василя Сухомлинського
"ВІДЛОМЛЕНА ГІЛКА"
Уздовж алеї парку біг хлопчик. Був ясний весняний день, на деревах співали пташки, серед квітів літали барвисті метелики. Хлопчикові було весело. Він біг, розмахуючи руками. Уздовж алеї росли маленькі липки, їх недавно посадили. На гілочках зеленіли ніжні пахучі листочки. Хлопчик зривав їх і кидав собі під ноги. Потішався. От зупинився біля однієї липи. Та не листочок відірвав, а цілу гілочку відчахнув. Гілочка впала додолу. Хлопчик на хвильку зупинився, глянув на тремтячі листочки. Глянув і на липку. З північного боку зяяла ранка... Хлопчикові стало жалко липки, та жалість у його серці жила недовго. Бо надворі був такий радісний сонячний день... Хлопчик переступив гілочку й побіг далі. Минуло багато-багато літ. Хлопчик виріс, став дорослий. І діти його повиростали. Ось теплого весняного дня приходить він до того парку, де бігав колись малим пустотливим хлоп’ям. Уздовж алеї росли високі стрункі липи. Одна тільки була мовби з північного боку поранена. У неї ніби руки не було. Замість гілки — глибокий шрам. Дідусь зупинився. Упізнав липу. Це він давно колись відчахнув її гілочку. І ось тепер на високому стрункому дереві не було великої гілки. Менше листя зеленого, менше цвіту липового, менше співу бджолиного — бо він зламав гілочку. Менше й радості в світі. Дідусь зітхнув. Він стояв на алеї, дивився на рівну доріжку, по якій біг маленький хлопчик.
Дайте відповідь на запитання за змістом оповідання:
- Про що розповідається в цьому оповіданні?
- Що зробив маленький хлопчик?
- Що ви можете сказати про цього хлопця?
- Як потрібно ставитися до природи?
28 березня, понеділок.
Математика
Тема: Ділення двоцифрового числа на одноцифрове. Задачі на подвійне зведення до одиниці.
1. Перегляньте відеоурок:
2. Виконайте математичний диктант і одну задачу з цього відеоуроку.
Запам`ятайте правило!
3. Виконайте за підручником на с.50 письмово : №343, №346 - за зразком;
усно: № 344, №345.
Українська мова
Тема: Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками.(с.126)
Опрацюйте вправу №1 на с. 126 - усно;
вправу №2 , №3 - письмово :
У вправі №3:
-визнач числові форми прикметників;
-склади і запиши речення зі сполученням слів другого стовпчика.
ЯДС
Тема: Тиждень №26. Охорона тварин. За що "відповідальні" тварини в природі?
Перегляньте презентацію:
25 березня, п`ятниця.
Українське читання
Тема: Творчість А. Костецького "Новенька" - с.124-125.
Прочитайте вірш декілька разів і дайте відповіді на питання:
Математика
Тема: Множення одноцифрового числа на кругле число.
На с.48: виконайте за зразком письмово - № 326, №327.
Інші номери опрацюйте усно.
На с.49: письмово за зразком - №333, а також - №332 і одну задачу на вибір.
ЯДС
Тема: Які тварини живуть на луках, у степах і водоймах ?
Перегляньте відеоурок:
Опрацюйте матеріал за сторінками підручника:
24 березня, четвер.
Українська мова
Тема: Зв`язок прикметників з іменниками. Навчаюся встановлювати зв`язок між ними. Складання тексту "Портрет однокласника."
Перегляньте відеоурок і виконайте всі запропоновані завдання:
Складання тексту "Портрет однокласника."
Запишіть цей текст у зошити:
Українське читання
Тема: Відгадка-вірш - то акровірш.
Л.Глібов "Хто вона?","Хто баба?"
23 березня, середа.
Математика
Тема: Множення круглого числа на одноцифрове.( с.46)
Перегляньте відео:
Опрацюйте за підручником на с. 46 - письмово:№306, №309, №312.
Всі інші номери - усно.
ЯДС
Тема: Тиждень №25. Угруповання тварин. Які тварини живуть у лісах?
Перегляньте відеоурок:
Українське читання
Тема: Творчість С.Дерманського."Кого беруть у космонавти".(с.122)
Навчіться виразно читати вірш:
22 березня, вівторок.
Математика
Тема: Залежність результатів множення від зміни одного з компонентів.( с.44-45)
Перегляньте уважно пояснення матеріалу у цьому відео:
Опрацюйте усно матеріал за підручником на с.44-45.
Виконайте письмово: №296, №300, №301:
Українська мова
Тема:Поняття про прикметник як частину мови. Навчаюся розпізнавати в тексті.(с.122-123)
Перегляньте відео і виконайте запропоновані завдання:
Опрацюйте матеріал за сторінками підручника і виконайте письмово дві вправи на вибір :
21 березня, понеділок.
Математика
Тема: Задачі на різницеве та кратне порівняння двох добутків.(с. 42-43)
Перегляньте відео:
Розвяжіть за підручником на с.43 : №283, №284, №285.
Українське читання
Тема: Олександр Подоляк "Мій зореліт".(с.120-121)
Прослухайте вірш:
Навчіться виразно читати і дайте відповіді на запитання на с.120-121 підручника.
ЯДС
Тема: Д/Р.№5: "Людина і жива природа Рослини." В-1,на с.21-22 у зошитах для діагностичних робіт.
18 березня, п`ятниця.
Математика
Тема:Множення одноцифрового числа на на двоцифрове. Правило множення числа на суму.(с.40-41)
Перегляньте відео та обчисліть всі запропоновані завдання:№259(усно), №260(письмово), №264(письмово), №266(письмово).
ЯДС
Тема:Чи може людина існувати без свійських тварин?(с.105-106)
Перегляньте відеоурок:
Опрацюйте матеріал у підручнику на с. 105-106.
Українська мова
Тема:Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом "Іменник".Д/Р.
Виконайте Діагностичну роботу за темою "Іменник"В-1, на с.15-16 у зошитах для діагностичних робіт:
17 березня, четвер.
Українська мова
Тема:Узагальнюю знання про іменник як частину мови.Розбір іменника як частини мови.(с.120-121)
Виконати розбір іменника як частини мови можна, дотримуючись наступного алгоритму.
Алгоритм розбору іменника як частини мови
Іменник, загальне значення, питання, на яке відповідає.
Існує багато народних прикмет, за якими визначають погоду.
Прикмет – іменник, означає предмет, відповідає на питання чого?; початкова форма – прикмета; назва неістоти; загальна назва; жіночий рід, множина, у реченні є додатком.
Зразок письмового розбору іменника як частини мови
— Де народився поет? (Народився Грицько Бойко в селі Оленівка на Донеччині.)
— Чи близькою була дорога до школи? (Дорога була далекою. Потрібно було прокидатися
вдосвіта, кілька кілометрів іти пішки до станції, щоб потягом дістатися до школи.)
— Де навчався майбутній письменник? (Після війни майбутній письменник навчався на
літературному факультеті Донецького педінституту.)
— Що писав Грицько Бойко для дітей? (Поет писав вірші, загадки, скоромовки, казки, лічилки.)
2.Вчимось виразно читати вірші на с.119-120 і відповідати на запитання.
3. Вивчіть напам`ятьодин вірш (на власний вибір).
16 березня, середа.
Українська мова
Тема:Прийменники і закінчення як засоби вираження звязку між словами в реченні. Навчаюся вживати прийменники і закінчення для звязку слів у реченні- (с.118-119).
Перегляньте відео і виконайте запропоновані в ньому завдання:
Математика
Тема: Складені задачі, що містять збільшення числа у кілька разів (с.38-39).
Згадайте!
Виконайте за підручником на с.38-39 : рівняння№248 і задачу№253.
ЯДС
Тема:Тиждень№24. Свійські тварини. Як дикі тварини стали свійськими?
Перегляньте відео:
Опрацюйте матеріал за підручником на с.10-104 - читати, переказувати.
25 лютого, п`ятниця.
Математика
Тема: Множення двоцифрового
числа на одноцифрове. (с.36-37)
Перегляньте відеоурок і виконайте запропоновані завдання(письмово):
Опрацюйте матеріал у підручнику на с.36-№228,№229,№232-усно.
Д/З.-
Письмово - №235,№236, користуйтесь правилом на с.36.
ЯДС
Тема: Як звірі піклуються про своє потомство?(с.101-102)
Перегляньте відеоурок:
Опрацюйте матеріал у підручнику-
на с.101-102.
Д/З.-
С.101-102-читати, переказувати, відповідати на запитання на с.102 підручника.
24 лютого, четвер.
Уроки Української мови та
Українського читання
буде проведеноонлайнна платформі Google Meet.
Будь ласка, без запізнень!
Початок - о 17.30.
Українська мова
Тема:Спостерігаю за іменниками, які вживаються тільки в однині або тільки в множині (с.116-117, впр.6-10)- ОНЛАЙН.
Українське читання
Тема: Творчість О.Олеся .Природа всім - як рідний дім. Олександр Олесь "Степ". Виразне читання( с.117-118) - ОНЛАЙН.
Риторика
Тема:Оголошення. Структура оголошення.
23 лютого, середа.
Математика
Тема: Перевіряємо набуті компетентності.
Діагностична робота № 6.
Виконайте Д/Р №6 у ваших зошитах для діагностичних робіт (В-1, або В-2.)
ЯДС
Тема:Де живуть звірі? (с.100-101)
Перегляньте відеоурок:
Опрацюйте матеріал у підручнику-
на с.100-101.
Д/З.-
Виконати завдання після тексту підручника:
Знайти на карті "Україна - моя Батьківщина" зображення птахів і звірів і виписати у зошит по 5-6 видів.
Українське читання
Тема: Шевченків заповіт облетів увесь світ. Т.Шевченко "Зацвіла в долині червона калина", "Тече вода з-під явора".
Біографія Тараса Григоровича Шевченка:
Великий поет українського народу Тарас Шевченко народився 9 березня 1814 року в селі Моринцях на Черкащині в родині селянина кріпака. Через два роки після народження сина батьки переїжджають до села Кирилівки.
У дев'ять років Тарас втратив матір. Батько одружився з удовою, яка теж мала трьох дітей. Коли ж через два роки помер і батько, життя вдома зробилося нестерпним, і хлопець пішов у найми до чужих людей.
Спершу був наймитом при школі суворого вчителя дяка, пас чужі ягнята, потім став слугою козачком пана Енгельгардта. Невдовзі пан переїздить до Петербурга й забирає малого "козачка" з собою...
Змалку у Тараса прокинувся талант художника. Вугіллям, крейдою, олівцем він малював скрізь, де тільки міг: на стінах, парканах, на папері. Пан Енгельгардт, який захотів мати вченого художника, віддав Тараса на чотири роки в науку до живописця В. Ширяева. Тарас у вільні години ходив до Літнього саду, де з натури змальовує садові скульптури. Там і побачив його художник Іван Сошенко за роботою. Ця зустріч стала переломною в житті майбутнього поета і художника. Сошенко зі своїми друзями, відомими художниками Карлом Брюлловым, Олексієм Венеціановим, поетами Євгеном Гребінкою і Василем Жуковським, допомогли визволити Шевченка з кріпацтва, заплативши панові чималі гроші. Вони ж допомогли Тарасові здобути освіту у Петербурзькій академії мистецтв.
У1840 році побачила світ перша книжка поезій Тараса Шевченка — "Кобзар". Від назви цієї збірки, яка набула нечуваної популярності, поета почали називати Кобзарем.
Одним з найкращих дарунків для дітей, яких поет дуже любив (йому не судилося створити свою сім'ю, мати власних дітей), була остання його книжка — "Буквар", який мав усього 24 сторінки і був виданий тиражем 10 000 примірників ціною три копійки кож ний. Зібрані від продажу «Букваря» кошти передавалися на користь недільних шкіл.
Услід за "Букварем" письменник мріяв написати й інші підручники для початкової школи, хотів стати вчителем малювання в Київському університеті. Однак передчасна смерть не дала йому здійснити ці мрії. Поет помер 10 березня 1861 року. Спершу його поховали на Смоленському кладовищі в Санкт-Петербурзі. У трав ні того ж року прах Кобзаря перевезли в Україну і поховали, як побажав він у своєму "Заповіті", на Чернечій (нині Тарасовій) горі над Дніпром біля Канева.
Твори Кобзаря читають і люблять у всьому світі. Поки існуватиме український народ, звучатиме українська мова, доти в серцях мільйонів людей житиме великий Кобзар.
Що? Коли? Чому? Як?
1. Що ви знаєте про життя і творчість Тараса Григоровича Шевченка?
2. Яке ім'я дав народ Тарасові Шевченку?
3. Чи було дитинство Тараса щасливим? Доведіть своє твердження, спираючись на відомості з біографії поета.
4. Що ви знаєте про «Буквар", який поет написав для українських дітей?
Опрацюйте с.115-116 підручника, навчіться виразно читати вірші.
Д/З.-
Вивчіть напам`ять вірш "Тече вода з-під явора"
22 лютого, вівторок .
Уроки МАТЕМАТИКИ та УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
буде проведеноонлайнна платформі Google Meet.
Будь ласка, без запізнень!
Початок - о 17.30.
Математика
Тема:Закони множення. Розподільний закон множення відносно додавання. (с.34 - 35)- ОНЛАЙН.
Українська мова
Тема: Змінювання іменників за числами, однина і множина.(с.114-115)- ОНЛАЙН.
Українське читання
Тема: Поезія - це сила чарівна, що музикою серце надихає. Творчість Л.Українки "Як дитиною бувало..." , "Вишеньки"(с.113-114)
Біографія Лесі Українки:
Робота за підручником на с.113-114:
1. Прочитайте біографію Лесі Українки.
2. Вчимося виразно читати вірші: "Як дитиною , бувало...", "Вишеньки".
Д/З.-
Підручник, с.113-114 виразно читати вірші(за бажанням-один вивчити напам`ять), відповідати на запитання.
21 лютого, понеділок .
Математика
Тема: Ділення з остачею. Перевірка ділення з остачею. Розв`язування задач.(c.28-29)
Уважно перегляньте відео:
Робота за підручником:
1. Усно виконайте№72,№73.
2. Уважно прочитайте і запам`ятайте правило на с. 28,№173.
3. Виконайте №174- з перевіркою;
№ 176,№177,№178.
Д/З-
Вивчити правило, №180.
ЯДС
Тема:Тиждень №23. Птахи та звірі на землі,у повітрі й у воді.
Чому влітку птахи перестають співати?
(с.99-100)
Перегляньте відеоурок:
Робота за підручником - опрацюйте с.99,100.
Д/З-
Читати, відповідати на запитання,с.99-100.
Українська мова
Тема: Спостерігаю за закінченням іменників різних родів (с.112-113)
Перегляньте відео:
Робота за підручником - виконайте письмово впр.8,с.113.
Д/З.-
Вивчити правило на с. 112, впр.9.
4 лютого, п`ятниця .
Уроки МАТЕМАТИКИ та ЯДС
буде проведеноо нлайнна платформі Google Meet.
Будь ласка, без запізнень!
Початок - о 17.30.
Математика
Тема: Окремі випадки ділення. Ділення числа на 1, на рівне йому число. Ділення нуля на число. (с.10-11, №56-57, 58, 61 - за підр.- 2 частина.) - ОНЛАЙН.
ЯДС
Тема:Як підтримувати різноманітність рослин на Землі? Застосовуємо знання щодня.
(с.88-90) - ОНЛАЙН.
Українське читання
Тема: Позакласне читання.
А.Назаренко "Який це місяць?"
Прослухайте аудіозапис:
3 лютого, четвер .
Уроки Української мови та
Літературного читання
буде проведеноонлайнна платформі Google Meet.
Будь ласка, без запізнень!
Початок - о 17.30.
Українська мова
Тема: Частини мови. Поняття про іменник як частину мови. Навчаюся визначати і добирати іменники(с.102-103,впр.1-4) - ОНЛАЙН.
Українське читання
Тема: Квітує радісно весна. С.Черкасенко "Зима і весна".(с.104-105) - ОНЛАЙН.
Риторика
Тема: Правила телефонного спілкування.
Телефонне спілкування має свої правила:
2 лютого, середа .
Математика
Тема: Сутність дії ділення та її звязок із множенням.(с.8-9)
1.Перегляньте відеоурок і виконайте всі запропоновані в ньому завдання:
ЗАПАМ`ЯТАЙ!
Д/З.-
Вивчити правило, письмово розв`язати -
№41, №45, №47.
Українське читання
Тема:Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом "Читайте байку для науки." Наші проєкти (с.103.)
ЯДС
Тема:Діагностична робота №5 "Людина і жива природа. Рослини".
Виконайте Д/Р №5 у ваших зошитах для діагностичних робіт (В-1,або В-2.)
1 лютого, вівторок .
Урок МАТЕМАТИКИ
буде проведеноонлайнна платформі Google Meet.
Будь ласка, без запізнень!
Початок - о 17.30.
Математика
Тема: Застосовую властивості множення числа 1 і числа 0. - (Опрацьовуємо с.7, №31, №32, №34або№35) - ОНЛАЙН
Українська мова
Тема: Навчаюся розбирати слова за будовою.(с.100)
Згадай та запамятай!
Розбери письмово за будовою слова:
Сніги, морозець, біленький, безбарвний.
Д/З.-
1. Прочитай у підручнику на с. 100 зразок усного розбору слова за будовою і запамятай.
2. Виконай письмово вправу№7 .
Українське читання
Тема:Не копай іншому ями, бо сам упадеш. П.Глазовий "Жолудь".(с.102-103)
Д/З -
Навчитись виразно читати байку.
Риторика.
Тема: Пауза.
Д/З -
31 січня, понеділок .
Математика
Тема: Властивості множення числа 1 і числа 0.
1.Уважно перегляньте пояснення нового матеріалу у цьому відео:
Запамятайте!
а х 1 = а
1 х а = а
а х 0 = 0
0 х а = 0
(х - означає "помножити")
Запишіть у зошити ці формули.
2.Робота за підручником - на с. 6-7:
Усно - 24, №25 ,№28;
Письмово - №26, №33-(за короткою умовою склади і розв`яжи першу задачу.)
Д/З.-
Виконайте письмово №33-(за аналогією розв`яжи другу задачу.)
Українська мова
Тема: Подовжені м`які приголосні звуки. Навчаюся правильно вимовляти і записувати слова з подовженими м`якими приголосними звуками.(с.98-99)
Перегляньте відеоурок і виконайте всі запропоновані в ньому завдання:
ЗАПАМ`ЯТАЙ !
Робота за підручником:
1.Вивчить правило - с.98.
2.Виконайте вправу№1, №2-усно;
впр№3-письмово.
Д/З.-
Виконайте письмово вправу№4(уважно прочитайте завдання до неї).
ЯДС
Тема:Тиждень №"20. Охорона рослин. Яке значення у житті людини мають рослини?
1.Перегляньте відеоурок:
2.Робота за підручником:
- Опрацюйте матеріал за темою уроку у підручнику - на с.87-88
3.Д/З.-
Складіть усну розповідь за малюнками(с.87)
28 січня, п`ятниця .
Уроки МАТЕМАТИКИ та ЯДС
буде проведеноонлайнна платформі Google Meet.
Будь ласка, без запізнень!
Початок - о 17.30.
Математика
Тема: Подорож 1. Простіші випадки множення і ділення в межах 1000.
Сутність дії множення.Переставний закон множення.( Підр.Ч-2,с.4-5, №15-18.)- ОНЛАЙН.
ЯДС
Тема: Які рослини заселили водойми та їхні береги(с.85-86) - ОНЛАЙН.
Українське читання
Тема: У хаті - гульки, а на городі - ні цибульки. Л.Глібов "Коник-стрибунець"(с.100-102.)
За його правління Київська Русь розквітла, зміцніла, здобула визнання серед інших держав. Князь Ярослав дуже любив книги, усе життя збирав їх. У 1037 році він заснував при Київському Софійському соборі першу бібліотеку.
Ярослав Мудрий був справді видатним державним діячем. І з таким іменем назавжди ввійшов у історію.
— Про кого цей текст?
— Хто такий Ярослав Мудрий?
— Що цікавого дізналися про цю видатну людину?
— Знайдіть та прочитайте твердження (доведення, висновок).
3. Складання тексту-міркування за темою «Книга — твій друг, без неї — як без рук» (усно)
Зразок:
Книга — це диво. Без неї — як без рук. Вона приносить людині користь.
Книга вчить мене розуму, доброти, чесності, сміливості. Вона вчить мене шанувати людей.
Я люблю і бережу книги.
Д/З-
-Уваших робочих зошитах напишіть текст-міркування за поданим початком:Книга — це диво. Без неї — як без рук. Вона приносить людині користь.
(Але не переписуйте основну частину і кінцівку зі зразка!
Придумайте свій текст!)
- За бажанням ви можете дібрати заголовок.
14 грудня, вівторок .
Математика
Тема: Час. Одиниці часу. Задачі про час. Трикутник. Многокутник. Периметр.(с.91-93)
1. Перегляньте відео:
2.Робота за підручником на с.92-93:
Усно - №702-706;
Письмово - №710, №711.
3. Згадаємо, як обчислити периметр многокутника:
Розв`яжіть за підручником на с.91-92 - №693, №694 - письмово. Д/З-
Тема: Вимова і правопис слів із ненаголошеним [e], [и], що не перевіряються наголосом. Навчаюсь користуватися орфографічним словником.(с.76-77).
Перегляньте відеоурок:
Робота за підручником на с.76-77:
1.Прочитайте правило.
2.Виконайте вправи: №2, №3 - усно, №4 - письмово.
Д/З-
Вправа№5 - письмово, правила.
ЯДС
Тема: Тиждень№15. Грунт - особлива прикмета планети Земля.
Чим грунт відрізняється від гірської породи? (с.67-68)
1.Перегляньте відеоурок:
2. Робота за підручником на с.67-68:
- опрацюйте матеріал і запишіть правила, висновки у робочі зошити.
Д/З -
Підручник, с.67-68 чит, відпов.на запитання.
26 листопада, п`ятниця .
Урок МАТЕМАТИКИ буде проведеноонлайнна платформі Google Meet.
Будь ласка, без запізнень!
Початок - о 17.30.
Математика
Тема: Розкладання трицифрових чисел на розрядні доданки. Додавання на основі десяткового складу чисел ( с.74 - 77) - ОНЛАЙН
(Виконати письмово - №569, № 581, №583.)
ЯДС
Тема: Застосовуємо знання щодня.(с.58)
Діагностична робота №3 "Людина і нежива природа. Повітря".
Завдання:
1. Виконайте усно завдання для закріплення знань з вивченої теми - на с.58 підручника.
2. Виконайте Д/Р. №3,
Варіант 1 - на с.11-12, або Варіант 2 - на с.13-14 - у зошитах для Діагностичних робіт.
Українське читання
Тема: Позакласне читання. Мовою віршів малюємо зиму.
1. "Загадка":
Чудо-сани прилетіли,
Скакуни в тих санях білі,
В санях тих сидить цариця,
Білокоса, білолиця,
Рукавом махає – сріблом все вкриває.
-Про яку царицю йдеться в загадці?
-Які слова допомогли вам її відгадати?
-Що спадає на думку, коли ви чуєте слово «зима»?
-Хто з вас любить зиму?
-За що ви любите цю пору року?
2. «Читацька
розминка»:
Гра «Що зайве?»
* Віхола, хурделиця,
заметіль, завірюха, відлига.
*Виє, гуде, свище, стогне,
сміється.
* Крига, лід, сніг, іній, роса.
3. Бліц-опитування:
(На питання треба відповідати швидко і коротко)
·Коли визначають зиму вчені? (22 грудня – день зимового
сонцестояння до 23 березня – день весняного рівнодення)
·А коли в народі? ( із заморозків і випадання снігу)
·Коли припадають найкоротші дні? Як їх називають?(22-25 грудня – сонцеворотом)
·Звідки беруться візерунки на вікнах? (Водяна пара у повітрі)
·Яку форму має сніжинка?( шестигранну)
·Чи потрібен взимку сніг? (Так, він зігріває рослини)
·Яка пташка виводить пташенят взимку?
( шишкарі)
4. Виразне читання вірша М. Сингаївського «Білі
черевички у зими»
Вкрив дерева білими крильми
Морозець колючий, мов шипшина
Білі черевички у зими,
Біла, біла в неї кожушина.
Білі сани, білогриві коні,
Білі рукавички пухові,
Білі щічки, а вуста червоні,
Мов розквітли маки польові.
Д/З.-
Знайдіть вірші про зиму і навчіться їх виразно читати .
.
25 листопада, четвер
Українська мова
Тема:Основа слова.Частини основи. Навчаюся визначати основу слова. Навчальний діалог.
Цей відеоурок - за іншим підручником.
1. Перегляньте відеоурок:
2. Виконайте усні та письмові завдання, запропоновані в ньому, крім домашнього завдання.
3. Прочитайте за підручником теоретичний матеріал на с.64-65.
Д/З. (за нашим підручником)-
Вивчити правила, письмово виконати вправу№2.
Українське читання
Тема: Вступ до розділу "У міста і села прийшла зима весела". Грудень - кінець року, початок зими. В. Зорик "Зимовий ранок", М. Підгарянка "Сипле сніг"(с. 68-69).
1. Прочитайте текст про твори цього розділуперед віршем на с.68.
2. Прослухайте аудіозапис вірша
Валентини Зорик :
3. Прочитайте цей вірш самостійнов підручнику декілька разів, дайте відповіді на запитання до вірша (с.68-69).
4. Прочитайте самостійно вірш М. Підгірянки "Сипле сніг", дайте відповіді на запитання - (с.69)
Д/З -
1. Навчитись виразно читати ці два вірші на с.68-69.
2. Вивчити напамять один з них - (за вашим вибором)
Риторика
Тема: Конфлікт.
д\з-
Прочитайте, дайте відповіді на запитання:
24 листопада, середа .
Уроки УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ та МАТЕМАТИКИ будуть проведеніонлайнна платформі Google Meet.
Прочитай скоромовку декілька разів з подальшим прискоренням темпу:
"Як ти вітатимеш, так і тебе вітатимуть."
Цей вислів треба розуміти так: як ти ставишся до інших людей, так і до тебе будуть ставитись.
Хочеш, щоб тебе поважали, були чемними, уважно слухали, поважали твої почуття та бажання, то сам поводься так з іншими. Кожній людині приємно, коли до неї, до її думки прислухаються.
Моя матуся часто мені повторює: „Стався до інших так, як хочеш, щоб ставились до тебе”. Я намагаюсь дотримуватись цього правила.
Я не люблю, коли зі мною не вітаються і тому сам вітаюсь з усіма. Мені не подобається, коли наді мною сміються мої однокласники, якщо я щось сказав не зовсім вірно. І я сам ніколи не сміюсь над своїми товаришами. А коли я з кимось посварюсь, то намагаюсь потім зрозуміти цю людину. І якщо бачу, що неправий, вибачаюсь. Бо я хочу, щоб і мої друзі так зі мною поводилися.
Розуміти вислів „Як ти вітаєш, так і тебе вітатимуть” можна і буквально.
Тобто на щире привітання людина відповість так само щиро, і в обох протягом дня буде добрий настрій. Але в будь-якому разі взаємини між людьми повинні базуватися на взаєморозумінні, взаємодопомозі, взаємній повазі.
Д/З -
Добери і вивчи 2-3 прислів`я, що стосуються теми уроку. Запиши їх у робочий зошит з української мови.
1 листопада, понеділок.
ЯДС
Тема: Тиждень №9. Охорона води. Як відбувається забруднення води?
1. Перегляньте відео:
2. Робота за підручником на с.43-44.
3.Робота у робочому зошиті: Накресліть і доповніть схему:"Забруднення води"с.43.
Д/З
С. 44 - виконати завдання: умовна позначка -торбинка у зеленому кружечку.
Українська мова
Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом "Речення". Діагностична робота.
Виконати діагностичну роботу № 8,
Варіант - 1 - у зошитах для діагностичних робіт.
Математика
Тема: Утворення трицифрових чисел із сотень та десятків. Порівняння чисел.
Порівняння , додавання і віднімання круглих чисел(с.50-51)
Повторимо додавання і віднімання круглих чисел в межах сотні:
Додавання круглих чисел в межах тисячі:
Робота за підручником:
1. Прочитайте правила порозрядного додавання і віднімання у підручнику на с.51.
2.Застосуйте його при розв`язанні прикладів ізадач.
Усно - №375, №377 -правило; №379
Письмово - №376,№ 378.
Д/З-
Письмово - №381, №382.
23жовтня,субота - (за п`ятницю,15 жовтня)
МАТЕМАТИКА
Тема: Перевіряємо набуті компететентності. Д/Р.
Виконайте Діагностичні роботи№2-варіант1, №3-варіант1- у зошитах для діагностичних робіт.
Всього повинно бути виконано 3 діагностичні роботи з математики:(№1-вар.1,№2-вар.1,№3-вар.1)
ЯДС
Тема:Чому відбувається колообіг води в природі?
1.Перегляньте відео:
Завдання:
- Розкажіть,що таке колообіг води в природі?
- Як він відбувається?
Українське читання
Тема:Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом "Золоті зернятка усної народної творчості".
-Що належить до усної народної
творчості?
(колискові, потішки, лічилки,
скоромовки, загадки, прислівʼя та приказки, хороводи та ігри, казки).
«ЛІЧИЛКИ»
-Що таке лічилки?-Де їх використовують?-Які ви знаєте лічилки?
Ішла
Маринка на стежинку,
загубила
там корзинку,
а
в корзинці паляниця,
хто
знайде, тому жмуриться.
*
* *
Котилася
торба з високого горба.
А
в тій торбі хліб-паляниця,
кому припадеться, той буде жмуриться.
Бігла
лялька по току
у
червонім ковпаку,
їла
цукор і медок,
вийшов
зайчик-корольок.
«Скоромовки»
-Для чого потрібні
скоромовки? -Як їх треба
вимовляти?
1. Робота над скоромовкою:
На місточку скоромовка
Сіроманця стріла вовка.
Скоро мовить вовк почав-
Ледь язик не поламав!
Бо була та скоромовка
Для Івася – не для вовк.
Прочитати скоромовку:
-повільно; тихо; -з прискоренням; голосно;
-швидко; -прошепотіти;
-заспівати; -в темпі скоромовки, дуже швидко.
«ПРИСЛІВ’Я ТА ПРИКАЗКИ»
-Чим прислівʼЯ відрізняється від приказки?
-Які прислівʼя та приказки ви знаєте?
(Прислів'я
- це короткі влучні вислови повчального змісту.
Приказка — це влучний образний вислів, якиймає повчальний зміст.)
1.Прочитати прислів’я і пояснити.
а) диЛюна без зниВітчи – як ловейсо без сніпі.
б) маєНе гадру – кайшу, а шовзнай – майтри.
в) мійУ затиска, мійу чатизмов.
2.Гра
«Продовж прислів’я».
Без верби і калини – (немає України).
Вміння і труд – (все перетруть).
Де сила не візьме – (там розум допоможе).
Не спитавши броду – (не лізь у воду).
Книжка вчить – (як на світі жить).
Вік живи – (вік учись).
3. Гра «Плутанина»
(усно)
Прочитати
прислів’я, виправити помилки в них.
Вік живи – вік трудись.
Хто багато читає, той мало знає.
Хочеш більше знати, треба більше спати.
4. Робота в парах.
Вправа « Павутинка».
З’єднати дві частини
прислів’їв так, щоб вони відтворювали завершеність думки.
Слово – не
горобець,
той багато знає.
Хто багато
читає, а
один відріж.
Сім разів
відмір,
вилетить – не
впіймаєш.
«Загадки»
-Що таке загадка? -Для чого вони потрібні?
ЗАВДАННЯ: "Скласти загадки за
опорними словами":
1).
_________________маленька,
_________________ руденька,
_________________ стрибає,
_________________ збирає,
_________________ ховає.
2).
_________________ звірок,
__________________
клубок.
__________________
стирчать,
__________________
не взять.
__________________
грибочки,
_________________ листочки.
22 жовтня, п`ятниця
Урок МАТЕМАТИКИ буде проведеноонлайнна платформі Google Meet.
Будь ласка, без запізнень!
Початок - о 17.30.
МАТЕМАТИКА
Тема:Утворення трицифрових чисел із сотень та десятків. Порівняння чисел (с.49-50).-ОНЛАЙН.
Українське читання.
Тема: Діагностична робота. Аудіювання.
Виконайте діагностичну роботу у Зошитах для діагностичних робіт з читання :
Діагностична робота №3 Аудіювання - варіант 1 (с.23-24).
Текст "Чемний Миколка"А.Потапової - на с.45 (у цьому ж зошиті).
ЯДС
Тема:Як люди використовують енергію води на суходолі та в морі? - с.41-42.
1.Перегляньте відео:
2.Робота за підручником- читати, переказувати-с.41-42.
3.Д/З.
Робота у зошитах:
-переписати прислів`я;
-дати письмову відповідь на питання в кінці опрацьованого параграфу №24.
21жовтня, четвер
Українська мова
Тема:Установлюю зв`язок між словами в реченні - с.46.
Перегляньте відео:
Робота за підручником на с. 46:
Усно - впр.№5.
Письмово - впр. №6, впр.№7.
Д/З.
Повторити правило,як встановити звязок між членами речення.(с.44)
Письмово виконати впр.№8,с.46.
Українське читання
Тема:Де хоробрість, там нагорода за доблість."Круглячок"(укр.нар.казка)-с.41- 44.
Обовязково підпишіть, напишіть тему і виконайте І варіант.
У кого є зошит для Д/Р., виконуйте Роботу 1 в цьому зошиті - І варіант.
2. Опрацюйте в підручнику с.26-27- (читати, усно відповідати на запитання).
2.Українська мова
Тема:Порівняння
художніх і науково-популярних описів. Навчаюся визначати частини тексту-опису ,
будувати тексти-описи художні і науково-популярні. Ч.1 с.22-23.
1.Виконай завдання письмово - добери заголовок і спиши текст (у робочий зошит):
2.Згадаємо будову тексту:
3.Виконай вправу№5 на с.23 - Склади і запиши опис калини (в робочому зошиті).
Тобі на допомогу план і словник, слова з якого ти можеш використовувати у своєму тексті-описі:
3. МАТЕМАТИКА
Тема: Сутність дії ділення. Ділення числа а на 1 і наа. Ціле і частини.(с.22)
1.Запамятайте!
2.Розгляньте в підручнику усно - №136-139, правила.
3.Виконайте письмово -№140,№144;
додатково(за бажанням- №143).
28 вересня, вівторок
1.МАТЕМАТИКА
Тема: Множення та ділення на 2 і на 4. Половина і четверта частина.(с.23)
1.Перегляньте відео:
2.Робота за підручником:
Усно- №146, №149, №152;
Письмово- №151;
3.Д/З.-№153.
2.Українське читання
Тема: Позакласне читання.
Робота з дитячою книжкою
Григорій Фалькович "Корова спекла коровай"»
Григорій Фалькович
КОРОВА СПЕКЛА КОРОВАЙ.
У віршах Григорія Фальковича відчувається мрійливість, усмішка, забава з читачем. На сторінках цієї книжки, яку чудово проілюструвала в ніжних акварельних тонах Євгенія Гайдамака, можна зустріти таргана-хулігана, корову, яка спекла коровай і любить ходити в кіно, нечепур та нечупар, які завжди ходять парами, та багатьох інших кумедних персонажів.
Послухай вірші з Хрестоматії Григорія Фальковича:
Прочитай вірші:
Григорій Фалькович
КОРОВА СПЕКЛА КОРОВАЙ
Корова спекла коровай,
Непо́спіхом сіла в трамвай,
І, доки поїздка тривала,
Нікого вона не минала:
Ні мишку, ні качку, ні квочку —
Давала усім по шматочку,
Бо змалку, у місті Лубни́,
Дружили ще в школі вони,
І разом, хоч дуже давно,
Ходили на пляж і в кіно.
Якщо хто бажає зрадіти
І давнього друга зустріти —
Є шанс скористатись трамваєм:
Приходь зі своїм короваєм.
КОЛОСКОВА КОЛИСКОВА
Поле. Зорі. Ніч казкова.
Долинає тихий спів.
То лунає колискова:
Не людська, а колоскова —
Найніжніша колискова —
Для маленьких колосків.
Сплять озерця і ліски,
Рибки сплять, пташки і миші.
Не баріться, колоски,
Засинайте й ви скоріше.
ВСЕ, ЩО ЗВЕЧОРА НАСНИЛОСЯ
Все, що звечора наснилося,
Як воно в мені вмістилося?
Олімпійський стадіон,
І верблюд, і білий слон,
Корабель космічний,
Пломбір полуничний,
На ставку тонкий льодок,
Навіть школа й дитсадок?
Як воно в мені вмістилося,
Все, що аж до ранку снилося?
Може, я з недавніх пір —
Чарівник або факі́р *1?
*1 Факі́р – фокусник, чарівник.
3.Українська мова
Тема: Розвиток мовлення.
Навчаюся складати розповідь на основі спостережень.
1. Відгадай загадку.
В лісі лине дивний звук:
Тук-тук-тук! Тук-тук-тук!
Гострий дзьоб, як молоток:
Тук-тук-тук! Цок-цок-цок!
Буде лісу помагати
Працьовита пташка…
- Здогадався, про яку пташку йдеться у загадці?
2. Переглянь відео.
3. Переглянь відео. Поміркуй і скажи, чому дятла називають лісовим лікарем?
- Спочатку дай назву тексту.
- Свою розповідь починай так:
"Дятла називають лісовим лікарем, тому що ..."
4. Дай письмові відповіді на питання:
Де живе дятел? Дятел живе ....... .
Який у нього дзьоб? У нього ......... .
Чим живиться дятел? Дятел живиться......... .
Як називають цього птаха? Цього птаха називають...... .
Чи бачив ти дятла у природі? Я бачив ....... .
29 вересня,середа
Сьогодні уроки МАТЕМАТИКИ і УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ будуть проведеніонлайнна платформі Google Meet.
Будь ласка, без запізнень!
Початок - о 17.30.
1. МАТЕМАТИКА
Тема: Множення та ділення на 3.
Задачі на знаходження добутку та частки (с.24) - ОНЛАЙН.
Д/З. - с.24, Усно - №157,№158 №159;
Письмово - №160,№162;
Додатково(за бажанням) - №161.
2.Українська мова
Тема: Спостереження за роллю абзаців у тексті. Навчаюся ділити текст на абзаци. (с.24-25) - ОНЛАЙН.
Д/З. - с.24, Усно - вправа№1;
Письмово - вправа№2.
1.ЯДС
Тема: Що називають тілами (об`єктами), а що - явищами природи?(с.28-29)
1. Перегляньте цей відеоурок:
2. Замалюйте у зошити схему та запишіть правила.
3. Д/З.- с.28-29 - читати, відповід. на питання.
30 вересня, четвер
Українська мова
Тема: Складання плану тексту. Навчаюся складати план тексту, створювати текст за планом.(с.26-27)
1.Повторимо, що таке абзац:
1.План тексту:
3.Робота за підручником: Усно - впр.№1;
Письмово - впр.№2;
4. Д/З -впр.№ 4.
Українське читання
Тема: Вода камінь точить "Азбука, що завоювала світ"(із ж-лу Малятко) Ч.2 (с.28-29)
СЛОВНИКОВА РОБОТА(с.29): Орган- музичний інструмент.
Рельєфний- із випуклим узором на поверхні.
1.Прочитайте текст у підручнику на с.28-29.
2.Вибіркове читання.
Гра"Знайди і прочитай речення за початком":
3. Дайте відповіді на запитання після тексту.
4.Д/З.
- читати і переказувати текст на с.28-29.
3. Риторика
Тема:Вітання знайомих і незнайомих людей.
Перегляньте відео "Поведінка з незнайомими людьми":
4.ОТМ
Тема:Людина і природа - єдині. Правила композиції. Створення осіннього пейзажу(акварель).
Завдання: Намалюй осінній пейзаж,зображуючи дерева знайомими способами (ватні палички,зім`ятий папір, поролон тощо) - див. зразки на с.23.
5. Трудове навчання
Тема:Дизайнерське проєктування - моделювання та конструювання.
Завдання:Спробуй спроєктувати автомобіль, який буде рухатись. Виготов основу автомобіля за зразком - (с.27-28 ЯДС ч.2)
01 жовтня, п`ятниця
Сьогодні урок МАТЕМАТИКИ буде проведеноонлайнна платформі Google Meet.
Будь ласка, без запізнень!
Початок - о 17.30.
1.Математика -ОНЛАЙН
Тема:Множення та ділення на 5.
Задачі на збільшення (зменшення) числа у кілька разів.
(с.25).
Д./З. - усно-№165, №167;
письмово -№168, №170.
додатково (за бажанням) - №169.
2.ЯДС
Тема: Яке обладнання допомагає досліджувати природу?(c.29-31)
1.Перегляньте відеоурок:
2. Робота за підручником- с.29-31- прочитати, дати відповідь на питання.
3.Д/З
- Записати в зошит послідовні кроки, необхідні для здійснення досліджень - (на с.31).
3.Українське читання
Тема:Узагальнення
і систематизація знань учнів за розділом «Книжка – найкращий винахід людства»
Наші проєкти. Ч.2 с.29
Завдання:1.Знайдіть історії про відомих людей, яким проблеми із зором не завадили досягти мети в житті. Підготуйте розповідь про них.
2. Дослідіть,чим відрізняються книжки для доролих від книжок для дітей.
3. Підготуйте список книжок, або творів, які ви прочитали влітку.
20 вересня, понеділок
1.ЯДС
Тема: Тиждень №4 Правила співжиття. Навіщо потрібно вміти спілкуватися?c.21-22.
1.Перегляньте відео:
2. Робота за підручником на с.21-22 - читати,переказувати, відповідати на запитання.
Опрацювати і записати в зошит відповіді на питання№1,3,4 - (за підручником).
На питання№2- напишіть свій Режим дня.
3.Українське читання
Тема:Книжка любить, коли її читають. Навчальне аудіювання. В.Сухомлинський "Спляча книга"- ОНЛАЙН.
На полиці, серед книг про далекі країни й
небачених звірів, стояла велика цікава Книга. У ній розповідалося про
могутнього богатиря. Букви в цій Книзі яріли, як розпечене залізо. Вона мала
дивну властивість: як тільки доторкнеться палах-куче вогненне слово до
людського серця, в ньому займеться вогник. І людина, в якої у грудях б’ється
серце з цим вогником, стає могутньою і непереможною.
Але минув уже не один рік, як Книгу читали.
Щотижня Господиня знімала її з полиці, обережно витирала з обкладинки пилюку й
знову ставила на полицю. Книга чекала – ось-ось її прочитають, та ніхто її
навіть не розгортав.
Часто до господаря приходили гості. Господар
любив показувати книги: дивіться, які в моїх книг красиві палітурки.
Стали вогненні букви меркнути. Потемніли палкі
слова. Могутній богатир, про якого розповідалося в книзі, заснув. Тепер уже на
полиці стояла не Вогненна, а Спляча Книга.
Пишемо відповіді на тестові завдання на окремому підписанному аркуші з назвою твору, фотографуємо, надсилаємо мені на вайбер.
- читати,переказувати, відповідати на запитання с.24-26 - К.Гнатенко"Ображена книжка"-ч.1твору.
13 вересня, понеділок
1.МАТЕМАТИКА
Тема: Віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. (с.12) - ОНЛАЙН
2. Я Д С
Тема:Тиждень № 3 Прагнення людини.Для чого потрібне вміння вчитися?(с. 16-17) -ОНЛАЙН.
Сьогодні ці уроки (МАТЕМАТИКА і ЯДС) буде проведеноонлайнна платформі Google Meet.
Будь ласка, без запізнень!
Початок - о 17.30.
Якщо ви будете приєднуватись через телефон, то нагадую, ви повинні Google Meet закачати в телефон.
Щоб приєднатися до конференції, слідкуйте за тим, коли я скину у вайбері посилання.
Далі ви натискаєте на посилання і додаєтесь у конференцію.
Інші уроки дивіться тут у блозі.
3.Українська мова
Тема: Засоби
зв’язку речень у тексті. Навчаюся визначати тему і мету тексту, розрізняти типи
текстів.
Тема – це те, про що розповідається в тексті.
Основна думка – головне, про що хотів сказати автор.
В тексті всі речення пов`язані за змістом, кожне наступне речення збагачує попереднє, допомагає нам краще зрозуміти те, про що розповідає автор.
Речення в тексті розташовані у такій послідовності, як це необхідно для розкриття теми.
Важливий у кожному тексті заголовок, адже перед початком читання тексту ми знайомимося спочатку із заголовком. Заголовок тексту виражає його тему або основну думку.
Кожен текст можна умовно поділити на частини.
Розглянемо приклад такого поділу:
Зав`язка або зачин (називає тему висловлювання).
Діти знайшли їжачка.
Основна частина(розкриває думку).
Їжачок весь був покритий голками, оченята в нього були чорні, а ніжки коротенькі. Щодня діти годували його.
Розв`язка або кінцівка(завершує текст, підводить до висновку).
Восени їжачок заснув у нірці, тому що взимку він не може знайти собі корм.
1.1 Творча робота «Поміркуй» - Усно.
- Прочитайте текст.
- Поміркуйте, чи правильно розміщені в ньому частини.
- Яку частину варто переставити і куди?
Прокинувшись уранці і зробивши зарядку, я вийшла на подвір’я.
Надворі було тепло. Повівав легенький вітерець. Небо було чисте й голубе. На нього поволі випливало рожеве сонце. На деревах сиділи зграйки горобців.
Повернувшись до кімнати, я змінила воду у вазі з букетиком квітів. А потім склала підручники і з радісним настроєм пішла до школи.
Горобці про щось весело щебетали. Мабуть, раділи сонцю.
2. Зв*язок між реченнями в тексті.
— П рочитайте текст. Визначте його тему, мету.
Гуси— зручні для розведення птахи. Їх не обов’язкове пасти. Вдень птахів випускають на луки, берег річки, а ввечері гуси самі повертаються додому.
— Прочитайте виділені слова.
— Як ви вважаєте, замість якого слова вжито виділені слова?
— Для чого зроблено заміну?
Пояснення вчителя:
— Слова їх, птахів ужито замість слова гуси, щоб не повторювати це слово в сусідніх реченнях. Ці слова допомагають пов’язувати між собою речення.
Гра «Коректор» -виконати письмово:
— Прочитайте текст. Про що в ньому йдеться?
Журавлик.
Восени хлоп’ята знайшли в кущах журавля. А в журавля було поранене крило. Хлоп’ята принесли журавлика в село. Хлоп’ята довго лікували журавлика, і журавель видужав.
-— Чи є в тексті недоліки? (Часто вживається слово журавель)
- Давайте виправимо цей недолік.
Замінимо слово «журавель» на інші, щоб не було повторення.
-Поясніть, що може позначати поняття «сума»? (Об’єднати,
присунути, змішати, тощо).
-Як обчислити невідомий доданок?
-Назвіть компоненти дії віднімання.
-Що може позначати поняття «різниця»? (Вилучити,
відсунути, відрізати, відсипати).
-Поясніть, як обчислити невідоме зменшуване.
-Що потрібно зробити, щоб обчислити невідомий від’ємник?
1.Гра «Доповніть речення».
Якщо один з доданків збільшиться
на кілька одиниць, то (значення суми так само збільшиться на стільки ж
одиниць).
Якщо зменшуване збільшиться на
кілька одиниць, то (значення різниці так само збільшиться на стільки ж
одиниць).
Якщо один з доданків зменшиться
на кілька одиниць, то (значення суми так само зменшиться на стільки ж одиниць).
Якщо зменшуване зменшиться на
кілька одиниць, то ( значення різниці так само зменшиться на стільки ж
одиниць).
Якщо від’ємник збільшиться на
кілька одиниць, то (значення різниці, навпаки, зменшиться на стільки ж
одиниць).
Якщо від’ємник зменшиться на
кілька одиниць, то (значення різниці, навпаки збільшиться на стільки ж
одиниць).
2.Робота за підручником - усно № 66.
Додатково: № 67- 68 - за бажанням усно.
Практична робота -(Робота за підручником письмово №69;)
Згадай, як виконати дію додавання способом округлення (усно №70)
А тепер виконайД/З - письмово №71.
2.Українська мова
Тема: Будова тексту. Визначаю частини тексту(с.12-13).
1.Повторимо будову тексту:
Текст складається із трьох частин:
- зачину;
- основної частини;
- кінцівки.
- Уважно прочитай .
- Зверни увагу на кожну частину в поданому тексті:
2.Робота за підручником-(с.12-13)
- Опрацюйте усно вправу №1.,зверніть увагу на правила.
3.Д./З.
- Вивчити правила на с.12, виконати письмово вправу №3 на с.13.
3. Українське читання
Тема: Позакласне читання.
"Хотів би я знати" Олекса Кобець.
Уважно перегляньте відео і виконайте всі завдання,подані в ньому:
15 вересня, середа
1. Я Д С
Тема: Які риси характеру допомагають досягати успіху?
1.Прослухайте аудіозапис матеріалу урока:
2. Д/З.
- читати с.17-19 підручника;
- розгляньте і доповніть схему (с.18);
- накресліть вже доповнену схему у зошити.
2. Математика
Тема: Зв`язок дій додавання і віднімання. Рівняння (c.14) - Онлайн.
3. Українська мова
Тема: Будова тексту. Навчаюся визначати частини тексту-розповіді, будувати текст.(с14-15). - Онлайн.
Сьогодні ці уроки (Математика і Українська мова) буде проведеноонлайнна платформі Google Meet.
Будь ласка, без запізнень!
Початок - о 17.30.
16 вересня, четвер
1.Українська мова
Тема: Розвиток мовлення.
1. Розглянь малюнок.
Усно склади кілька речень за малюнком.
2. Прочитай зразок тексту-розповіді про літо.
Мої літні канікули
Я з нетерпінням чекав на літні канікули. Адже літо – це пора ігор,
відпочинку та розваг.
Я купався в річці, засмагав на теплому сонечку. А ще ми з сестричкою збирали в лісі гриби, ягоди. Допомагав мамі і татові доглядати за домашніми тваринами. Із своїми друзями грав в ігри, відпочивав на природі.
Мені дуже подобається ця пора року.
3. Д/З -
Склади і запиши свою розповідь про літо та літні канікули.
2. Українське читання
Тема: В Титаренко " Сойчині жолуді".
Осінній іній – на суху погоду.
В. Скомаровський «Клени». (с.15-17)
1. Прочитайте текст В.Титаренка "Сойчині жолуді"- не менше 2-ох разів.
Немає коментарів:
Дописати коментар